Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

There is a majesty at my doorstep

Av Arvid Skagerlid - 3 mars 2010 22:32

får göra det här snabbt. måste ju lägga mej typ nu. haft det sådär på lovet så att ni vet, vart mest slappa o så, får bli bättre på att slita med mina kompisar på nåt. har haft tre trevliga dagar i skolan nu, dock va jag trött idag efterssom jag inte kunde somna inatt, så jag behöver sömnen jag bloggar bort nu :) kände mig lite nere en del under lovet men när jag kom tillbaka till skolan var det som bortblåst - har så härliga, underbara vänner där och så, jaa, ni vet... inte. mmm, livet känns ganska grymt nu alltså, trots eksem och trötthet. måste ju lämna in valet av kurser till trean på fredag dock, känns lite tyngande, men det känns som om jag har ganska klart för mej hur det blir. sen är det snart dags för att komma på ett roligt, intressant och grrymt bra projektarbete. några förslag? nån som vill göra projektarbete med mej?

dessutom ska man väll söka sommarjobb nu? får se hur jag gör med det, är ju ingen tragedi om jag blir utan, men känns som om jag borde fylla ut några veckor där, annars blir det ju typ helt tomt o då ligger jag förmodligen hemma o slappar bort 90% av lovet... tips?

Dagens rubrik är en textrad ur The Killers I can't stay, mysigt svängning låt att gunga höfterna lite sådär sexigt till ;-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Arvid Skagerlid - 22 februari 2011 11:22

http://atthimla.blogg.se/

Av Arvid Skagerlid - 28 juni 2010 23:21

Så, ska man försöka skriva nåt här nu igen då. Känns som om jag skulle vilja skriva massa smarta saker här, men jag orkar ju aldrig skriva på min stackars blogg så det blir ju inte så. Och som det är nu med ett inlägg i månaden max så lär det ju inte...

Av Arvid Skagerlid - 19 maj 2010 16:57

Alltså, jag gillar inte sån här envägskommunikation, där man bara pratar rakt ut i tomma intet typ. Tycker bättre om när man kan bolla saker med folk och komma fram till saker tillsammans. Samtidigt är det ju skönt att ha en blogg där man får tala ti...

Av Arvid Skagerlid - 29 mars 2010 20:01

mmm, ganska seg och tråkig dag idag. nationellt prov i spanska imorse, gick väll bra. se svenska o segt arbete, sen mat o stå ut med dennis tjafs, sen lite effektivare arbete o så seg matte. efter en sömning resa hem har jag suttit vid datorn o vart ...

Av Arvid Skagerlid - 27 mars 2010 16:41

Haha! helt sjukt att jag kan vara så här glad efter att min lilla illusion spruckit. tog en promenad på en timma o en kvart och även om mina promenader brukar ge mycket så var den här nåt extra. helt underbar va den! och den här glädjen släpper inte....

Ovido - Quiz & Flashcards