Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

Out of Cape Cod tonight

Av Arvid Skagerlid - 26 januari 2010 18:23

Hej bloggen! har gjort om lite här, säg till om det är nåt ni stör er på. i helgen va jag på läger med heavengänget, va ganska kul, men känner att det hade nog vart bra med lite fler timmar till sömn nu. höll en liten andakt om att följa jesus väg och inte leva som den här världen utan vara guds rike på jorden. sa även att vi precis som jesus inte ska nöja oss med välgörenhet utan finnas mitt ibland de svaga och lidande. får ju tillägga att jag inte kommit så långt själv med sånt än, men det är dit jag vill, så med lite hjälp så... :-) de va tysta när jag slutade, vilket kan ses på olika sätt. verkade iaf som om de hört va jag sa :-) har inte hänt nåt spektakulärt på skolan de senaste två dagarna så jag skiver inte nåt speciellt om det. har funderat lite på kärlek idag. visst skulle det passa bra med en flickvän som man kunde hålla i hand på promenaderna, prata om allt med och myla i snön (åhh... drömma<3) men nu är jag ju inte särskilt bra med tjejer så förmodligen blir det inte så. och då är det ju mest bara onödigt att min hjärna ska hålla på och pracka på mej nåt som jag klarat mej bra utan. säger inte att jag inte vill ha nån flickvän utan att jag inte vill känna mej nere för att jag drömmer om nån jag inte får. hoppas att jag kan bli bättre på att handskas med tjejer och kärlek och allt så småningom :-) vilken fjantig artonåring jag måste vara förresten! :-)

Textraden för idag kommer från Vampire Weekends låt Walcott, härligt röjig låt!

 
 
Ingen bild

Alex

27 januari 2010 08:46

Jag hörde iaf vad du sa ^^. Oroa dig inte Arvid, om till och med jag kan få flickvän borde ju vem som helst klara det :)

 
Ingen bild

Ida

27 januari 2010 18:47

Lyssna på Alex Arvid:) Dock kanske du kan ignorera det faktum att han behandlar sig själv som om ingen skulle vilja vara ihop med honom... Jag tror att det finns något i alla att älska, och jag vet att det finns i dig:) Hon kommer dyka upp när du minst anar det;)

 
Arvid

Arvid

27 januari 2010 22:00

Vad bra Alex :) vad tyckte du då? jaja, kärleken löser sig nog så småningom. känner att det skulle passa bra att fixa en tjej den här terminen, om det inte blir så så kan jag lägga det på is ett tag. men om jag ska tro dej ida så dyker hon väll upp då :) jaja, jag klarar mej iaf. men om ni har några tips så är de alltid välkomna ;)

http://arvidskagerlid.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ida

28 januari 2010 17:45

Tips? Eh... nej... jag har själv ingen aning om vad som kan göra att man blir ihop med någon... någon random händelse/ händelser och vips... Mycket mystiskt;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Arvid Skagerlid - 22 februari 2011 11:22

http://atthimla.blogg.se/

Av Arvid Skagerlid - 28 juni 2010 23:21

Så, ska man försöka skriva nåt här nu igen då. Känns som om jag skulle vilja skriva massa smarta saker här, men jag orkar ju aldrig skriva på min stackars blogg så det blir ju inte så. Och som det är nu med ett inlägg i månaden max så lär det ju inte...

Av Arvid Skagerlid - 19 maj 2010 16:57

Alltså, jag gillar inte sån här envägskommunikation, där man bara pratar rakt ut i tomma intet typ. Tycker bättre om när man kan bolla saker med folk och komma fram till saker tillsammans. Samtidigt är det ju skönt att ha en blogg där man får tala ti...

Av Arvid Skagerlid - 29 mars 2010 20:01

mmm, ganska seg och tråkig dag idag. nationellt prov i spanska imorse, gick väll bra. se svenska o segt arbete, sen mat o stå ut med dennis tjafs, sen lite effektivare arbete o så seg matte. efter en sömning resa hem har jag suttit vid datorn o vart ...

Av Arvid Skagerlid - 27 mars 2010 16:41

Haha! helt sjukt att jag kan vara så här glad efter att min lilla illusion spruckit. tog en promenad på en timma o en kvart och även om mina promenader brukar ge mycket så var den här nåt extra. helt underbar va den! och den här glädjen släpper inte....

Ovido - Quiz & Flashcards