Direktlänk till inlägg 9 februari 2010

I cut my way out of control

Av Arvid Skagerlid - 9 februari 2010 19:10

Chansar o hoppas att det här blir ett bra inlägg även om jag inte vet vad jag ska skriva om... Förresten, kan ju skriva om min lilla hobby: att dansa runt här hemma till grym musik. Helt underbart är det! Har ni testat? Mmm, brukar ta på mig hörlurarna och dansa loss till några låtar. Visst får man höra några spydiga kommentarer från brorsorna ibland, men de ska ju hålla på o sjunga o spela gitarr i tid och otid så dom ska inte säga nåt :) i bussen och i skolan kan jag sträcka mej till att gunga med huvudet, röra på fötterna och göra lite konstiga rörelser med händerna ibland. Det räcker just nu, känner att det skulle bli för mycket om jag skulle börja dansa överallt, om folk börja stirra på mej skulle jag tänka för mycket på vad de tänkte så det onda skulle överväga det onda, sen vill jag ju inte störa mina ambitiösa skolkamrater i sitt pluggande och till sist så gör jag ju det bara för att jag själv vill det och inte för att det ska bli nån föreställning. men vi får se, jag o några danssugna kompisar kanske inte kan hålla oss en vacker dag mittibland folk :) är det nån annan som utövar detta lilla nöje förresten?

Nu har jag skrivit en bit iallafall. den här dagen har varit en ganska onämnvärd dag. hoppas inte jag gör nån missnöjd genom att säga så. dagens känsla har varit den där klassiska: "alla andra har ju fått pröva på det där med kärlek. nu borde det va min tur!" känns förövrigt väldigt coolt att säga så som artonåring... men coolhet är väll utanför min sfär, jag som använder bälte i bussen :)

Dagens låt är Donkeyboys Ambitions, barnkören gör den bara ännu bättre :) och sen är ju hon som sjunger, Linnea Dale, riktigt snygg... :)

Ha det så bra!

 
 
Ingen bild

Ida

11 februari 2010 21:54

Ledsen att säga detta Arvid, men jag dansar också sådär i smyg.... Kan dock inte hänga på dig, då jag misstänker att vi inte riktigt har samma kläder när vi dansar(A)

 
Arvid

Arvid

16 februari 2010 17:38

okeej :) men vi kan iallafall utbyta erfarenheter o dansa var för sig :)

http://arvidskagerlid.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Arvid Skagerlid - 22 februari 2011 11:22

http://atthimla.blogg.se/

Av Arvid Skagerlid - 28 juni 2010 23:21

Så, ska man försöka skriva nåt här nu igen då. Känns som om jag skulle vilja skriva massa smarta saker här, men jag orkar ju aldrig skriva på min stackars blogg så det blir ju inte så. Och som det är nu med ett inlägg i månaden max så lär det ju inte...

Av Arvid Skagerlid - 19 maj 2010 16:57

Alltså, jag gillar inte sån här envägskommunikation, där man bara pratar rakt ut i tomma intet typ. Tycker bättre om när man kan bolla saker med folk och komma fram till saker tillsammans. Samtidigt är det ju skönt att ha en blogg där man får tala ti...

Av Arvid Skagerlid - 29 mars 2010 20:01

mmm, ganska seg och tråkig dag idag. nationellt prov i spanska imorse, gick väll bra. se svenska o segt arbete, sen mat o stå ut med dennis tjafs, sen lite effektivare arbete o så seg matte. efter en sömning resa hem har jag suttit vid datorn o vart ...

Av Arvid Skagerlid - 27 mars 2010 16:41

Haha! helt sjukt att jag kan vara så här glad efter att min lilla illusion spruckit. tog en promenad på en timma o en kvart och även om mina promenader brukar ge mycket så var den här nåt extra. helt underbar va den! och den här glädjen släpper inte....

Ovido - Quiz & Flashcards