Alla inlägg under oktober 2009

Av Arvid Skagerlid - 1 oktober 2009 22:13

Nu är jag äntligen hemma. Mellan ett och halv sex va jag inne i norrköping o bakade med Ny Generation, väldigt trevligt, men efter att ha vispat kladkakesmet fick jag ont i underarmsmuskler som jag aldrig förut kännt av. Efter det åkte jag buss till finspång och köpte påfyllning till mitt nya kontantkort (har bytt till telenor, så jag har nytt nummer nu) och så gick jag till heaven och hade det riktigt kul, men efter att ha spelat basket med olle så håller jag nu på att få en liten fläskläpp. Man får ta det onda med det goda :-) Nu sitter jag o lyssnar på Keane som Alex spelade under bakningen och funderar på lite olika saker som flyger runt i mitt huvud. Den här veckan har varit väldigt fullspäckad för att vara mej, ska bli skönt att slappa imorgon, fast har en himmla massa läxor att göra också... åhh... vill bara lägga mej på marken och ligga där och njuta och tänka. åhh.... så får det bli imorrn :-)

Ida kom inte till heaven idag och vi har inte setts på riktigt på typ nån månad (nu kanske det låter som om ida är min flickvän, men så är det ju inte, hon är ju ihop med alex, ida är bara min kära vän som jag känt sen vi gick i sexårs) så jag tillägnar henne denna låt. För mej är det här din låt Ida, varje gång jag lyssnar på den så tänker jag på dej :-)

Ovido - Quiz & Flashcards